"קשה לי לקרוא כתב יד של אחרים, תוכלו להקליד לי בבקשה.

כך יהיה לי יותר נעים וכייף לעשות משימות."

 

"בבקשה! תנו לנו את ההתאמות שלנו!

אנחנו לא צריכים להתחנן – זה מביך, מעליב ולא פייר!!!

זה כאילו שאני צריך להתחנן בפני אופטומטריסט שייתן לי משקפיים."

"חשוב לי לשבת בכיתה ממש בקצה ליד הקירות כדי שיחסמו לי

את מה שרואים בחוץ.

אני ממש יודע איך טוב לי..."

"אני לא עושה את עצמי, אני באמת לא זוכר,

הכל מתבלבל לי בראש..."

"אני פשוט רגיש לריחות ואסתטיקה.

אני לא מתכוון להעליב, זה באמת מפריע לי להתרכז..."

"קירות עמוסים עושים לי בלבלה בעיניים.

כמה שהקישוטים יפים בכיתה הם עושים לי בלגן בעיניים."

"אין עלינו ביצירתיות ובכישרון.

תנו לנו יותר פעילות בטקסים ובפעילות בית הספר.

זה מה זה יעשה לנו טוב..."

"קשה לי לשבת שיעור שלם בלי לזוז.

אני חייב להתרכז ולכן עליי לזוז מדיי פעם ולקום ולעמוד..."

"אנחנו רוצים להזכיר לכם שאנחנו אלופים בטכנולוגיה.

שילחו לנו SMS או עדכנו את אתר ביה"ס

הלוואי שיכולנו למצוא באתר שאלות/מבחנים לדוגמא..."

"כשאתם מוחקים את הלוח מחקו טוב!

זה מטריף לנו את העין כשיש קשקושים קטנים ומיותרים."

"אל תתני לי הרבה שיעורים לבית, אני סתם רב עם ההורים.

תאמיני לי שקשה לי לשבת.

תודה... תודה..."

"המורה בבקשה...    אל תכתבי על הלוח.

חלקי לנו דפים מצולמים, זה מה זה יקל עליי.

קשה לי להעתיק מהלוח ואני תמיד לא מספיק..."

"כשמישהו עומד מחוץ לחלון או לדלת בכיתה ולא משנה כמה ננסה, תמיד נשמע אותם ולא את מה שקורה בכיתה.

"זה אולי נשמע חוצפה!

אבל צבעים עזים מושכים לנו את העין וזה מעורר אותנו – 

"דפי עבודה!

בבקשה כמה שפחות להעמיס בטקסט.

 

טיפים

מורים יקרים,

טיפ טיפה,  לקשב טוב יותר

 

ליקטנו עבורכם, אמירות של ילדים עם הפרעות קשב וריכוז 

משהו שיכול לסייע בידינו להעביר אליכם את המסר.

ואולי להבין אותנו טיפ טיפה יותר מבדרך כלל.

בברכה, 

 

 

( קרדיט לחנן חן )​

תלמים המרכז לאבחונים וטיפול בהפרעות קשב וריכוז